سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت عرض ارادت هنرمندان به سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

«ابوالفضل طباطبایی» مجری مشهدی تلویزیون درگذشت+ علت فوت

  • کد خبر: ۱۴۵۰۰۵
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
  • ۱
«ابوالفضل طباطبایی» مجری مشهدی تلویزیون درگذشت+ علت فوت
صبح امروز ابوالفضل طباطبایی مجری مشهدی باسابقه تلویزیون بر اثر نارسایی کبد در بیمارستان دارفانی را وداع گفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدابوالفضل طباطبایی، متولد ۱۳۴۰ در مشهد بود و سال‌ها به عنوان مجری و گوینده صدا و سیما فعالیت داشت.

اجرای برنامه «مقاومت تا پیروزی» در دوران جنگ تحمیلی، از جمله همکاری‌های شاخص آن مرحوم با سیما بود. وی همچنین در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به عنوان مجری ثابت اعلام پخش برنامه‌های شبکه یک میهمان مخاطبان بود.

وی در چند سال اخیر با وجود تحمل بیماری نارسایی کبد، از قاب برنامه «آوا نوا» شبکه آموزش با مخاطبان رسانه ملی همراه بود.

او بعد از سال‌ها خاطره‌آفرینی برای تلویزیون، به برنامه «چهل‌تیکه» آمد و شبکه نسیم به مناسبت درگذشتِ او، تکرار این برنامه را ساعت ۱۷ روی آنتن می‌برد.

ابوالفضل طباطبایی در این برنامه به بیان خاطراتی از گفتن کنداکتور از حفظ، تهیه گزارش در سطح شهر در برنامه «مقاومت تا پیروزی» و ... می‌پردازد.

شهرآرانیوز درگذشت این مجری باسابقه تلویزیون را تسلیت می‌گوید.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
0
1
خدارحمتش کنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->